Auckland Teebee szemmel

Azt amit itt írni szeretnék a barátaimnak szánom, mert nincs kedvem mindenkinek külön-külön e-mailt irogatni.(bocs mindenkitől de értitek:) Amúgy meg úgy is tudjátok mi van velem.... többnyire, itt csak pár "extra infot" szeretnák megosztani veletek!

Utolsó kommentek

  • zécsiTi: vagy jönnek, jönnek? :) (2013.04.23. 11:14) Kurt Cobain
  • Kutya_Úr: Mennek, mennek. (2013.04.10. 16:14) Kurt Cobain
  • zécsiTi: itt lassan ismét tavasz lett, hogy mennek az évek. :) (2013.04.10. 14:48) Kurt Cobain
  • zécsiTi: én még itt :) (2012.08.31. 11:34) Kurt Cobain
  • zécsiTi: hát ha nem beszélgettek velem:) már Alki sem aktív! (2012.02.16. 10:59) Kurt Cobain
  • Utolsó 20

Auckland

2007.10.28. 01:47 teebee

Nem is tudom hol kezdjem, mert már itt vagyok egy 6 hete..vagy több???:)(Kutya úr igazad volt...írnom kellett volna közben is:(
2007 11.19.
Azt hiszem az első igazán kemény napom leszámítva a munkanapokat,szépen lassan haladok a work permit felé(munkavállalási vízum)ma el kellett mennem orvoshoz ill egy ún. medical centerbe ahol átvizsgáltak röpke egy óra alatt(vér,vizelet,és röntgen) 310 dollárért... !!!Aztán egyébb banki dolgokat kellett intéznem aminek elméletileg könnyen kellett volna mennie de mégsem....holnap is lesz még  egy nap.Tehát már csak a munkaszerződésem van hátra és pár apróság aztán remélem 7 vége fele be tudom adni a kérelmet...mivel jön a karácsony (ugyanis itt is van,csak itt ilyenkor van a nyári szünet is:))))elég szoros a határidő....
De....!!!! végre van saját szobám amibe egyedül alszom:))))igaz hogy csak egy kis lyuk de olcsó és van net:)tehát ár, minősség arány viszonylatban tökéletes, és az általam oly sokat magasztalt hostelhez képest remek...(a tökéletes szállás a hostel az elején, ha az ember nem dolgozik, de mikor már van munkád akkor nagyon, nagyon nehéz)
2007.11.20
...hááát kicsit meglepődtem amikor megláttam a bejegyzéseket, de baromira örültem neki,uhhogy :) köszönöm szépen, jól esett!!!
A szerkesztéssel még vannak problémáim, tehát én még nem vagyok teljesen a 21.sz.-ban :(de remélem idővel jobb lesz...
Mivel a dolgos hétköznapokon nem történik annyi érdekes dolog ezért kicsit inkább arról a pár közelebbi ismerősről írnék akikkel az időm egy részét töltöttem ill még most is töltöm és akikkel a  backpackerben(hostelben) ismerkedtem meg:
-Alberto: spanyol, nagyon rosszul beszél angolul, úgy is mondhatnám semmit:)de végtelenül kedves, jószívű, és most épp egy nehéz héten van túl, amikor is felmondott a munkahelyén(ahol egyébként feketén dolgozott) mert vki megigérte neki hogy nála jobb helye lesz... nem lett, és munkája sem, és pénze sem maradt, semmi... a hostel tv szobájában aludt(amennyit ott lehet...)de most ugy néz ki hogy talált melót és ma már talán dolgozott is(majd holnap felhívom:)és mindezt úgy hogy nemes hazájában egy jól fizető manager a szakmája és nagyon jó élete van de ő adott magának 2 évet... és most, új-zéland után(dec.3.) elutazik amsterdamba:( hogy ott is nekivágjon 9 hónapnak...
-Carlos: szintén spanyol,szintén rosszul beszél, de egy fokkal mégis jobb mint Alberto, ő 5 hónapot volt itt, a déli szigeten vmi szőlősben töltőtt 2 hónapot hogy aztán megkeresse a pénzt uj zéland körbeutazására.Az ő otthoni foglalkozása snowboard oktató:))) és link ...:)ugyanazokkal a jelzőkkel tudnám illetni mint az előző barátomat!!!
Velük rengeteget lógtunk (és tornáztunk muhaha:)))és annak ellenére hogy a kommunikáció néha nehézségekbe ütközött tökéletesen megértettük egymást...és  azt hiszem ez volt benn a legszebb !!! (amint lehet megpróbálok képeket is bele tenni hogy ne legyen ennyire száraz,no meg hogy tudjátok miről is beszélek:)de egyelőre még nem vok azon a "teknikai" szinten bocsi)
2007.11.21
Ismét egy nap és már megint elmult éjfél:(,de még egy párocskát bemutatok mert velük is sikerült egy az átlag haverságnál, mélyebb kapcsolatot kialakítani:
-Andy Jensen & Bettina Militzer:Andy aki amerikai(seattle) de nem nagyon szereti hazáját(ami valahogy érthető is)egy nyugodt, kiegyensulyozott, béke szerető ember ,egy karakteres arcal,amin látszott a kor:)(44),de elsősorban a tapasztalat,az érettség,számomra ő az az ember akire felnézek ráadásul kétszeresen mert sztem olyan 190 körüli emberke, már az első pillanatban szimpatikus volt,nem tudom tudjátok-e mire gondolok, amikor ránézel vkire és olyan kellemes érzés tölt el,egyszerűen tudod hogy ez jó ember...na nem fényezem tovább, csak pontos képet akarok nyujtani:)
Aztán a barátnője, Bettina aki német, az átlaggal ellentétben a végtelenségig kedves,és értelmes, és 24(amin kicst meglepődtem:O)éves, amolyan hippi tipus de az a régi és nem a szakadt fajta:)(ezt hámozzátok ki!:)))általában ő segitett fordítani(bár nem mindig kellett:)) amikor az Andyval beszéltem.Ők most egy farmon dolgoznak Kaitaia környékén, hívtak már hogy menjek látogatni mert épp ráértek csak épp én nem értem rá de karácsony környékén meglátogatom őket mert a 3 hét szabit ki kell használnom

2007.11.24
Mangó-narancs levemet szürcsölgetve azon gondolkodom(éjjel 1 orakor)hogy miről is kéne írni...hm talán elmesélem az utolsó két nap történését, amikor is kissebb gondok adódtak a papirjaim körül, mert a drága főnököm bejelentette,hogy eladja az éttermet:O...akkor most mi van???fordult meg a fejemben!!!Gyorsan felhívtam az ügynökömet, akivel kitaláltuk hogy kérek még 3 hónapra visitor permitet aztán meglássuk(Alkmplayer:)hogyan tovább. Másnapra kiderült hogy ez csak dec. végétől esedékes tehát be lehet adni a kérelmet a work permitre, huh "levegőhöz jutottam"(junitis pókernyelven:)!De! ismét, a drága boss nem irta meg az ún. cover lettert amit már vagy 50x kértem tőle>:(nna ugyh. a Hajnalka(az ügynököm aki egyébként nagyon precíz és rámenős)küldött egyet amit már ő megírt, a bossnak csak bele kell írni a nevét meg...blablabla(eccerű!)és láss csodát ma végre megszületett a levélke:),de az az igazság hogy kellene még egy papír arról, ahol a boss meghírdette az állást de sztem ez már nem lesz(ezt is vagy 50x mondtam neki:()Tehát elméletileg, hétfőn be lehet adni a kérelmemet talán ennélkül is. Azt már csak így mellékesen teszem hozzá, hogy a boss nem a lányokat szereti:)))sőt van egy pincérünk is, akiben szintén több a női hormon:), de lesznek még meleg sztorik, mert mintha ez valami paradicsom lenne...meleg para...(azt azért itt megjegyezném, hogy én nem leszek az, és engem személy szerint nem is érdekel, hogy ki meleg, ki nem az, nekem mindenki EMBER!!!)csak ez olyan furika...:)coming soon:Teebee és a meleg szobatárs(szaftos(18)!!!),Teebee dobol az Albert parkban(képes illusztráció!!!),Teebee első mozi élménye....mindenkinek kellemes napot!!!

770 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bekaphassa.blog.hu/api/trackback/id/tr6210408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BLK Elmer 2008.08.11. 08:58:25

Marjann néni már Szöulban?! Tud vki infot? De duuurva:) Teeebee reszkess, meg leszel regulázva!

Kutya Ezredes 2008.08.11. 12:14:51

Nah erre jár Marjannéni???
Valaki toljon már vmi infót vazzeg, aggódom.
Pákesz is hamarosan felszáll Londonból, uhhogy Alki, te is reszkess, este már lesz az ablakod alatt VRRRRMMM-VVRRRMMMM....:-)))
NYihaha muhaha

BLK Elmer 2008.08.11. 13:54:37

Alkinnyjuhknak vége lesz mától! Se Marjann néni, Pákóka is hazaér, ráadásul mától összezavarják a kis világát...
JUHUHUUUUUU

teebee 2008.08.11. 14:54:29

szevasztok köszönöm mindenkinek az aggodalmát,és nálam is van para nem is kevés de gonná bí olrájt....:)amugy semmi info de pár óra mulva kiderül....azzonal reagálok ahogy itt van és köszi mégeccer:DDDD

teebee 2008.08.12. 05:09:41

Üdv a csapatnak!mindenki fellélegezhet aki velem együtt izgulta végig:) Mariannéni megérkezett épen egézségben bár kicsit megviselten....ami érthető a "néhányorás" röpcsi út után!köszönöm a szurkolást! joéjszakát mindenkinek!

workman 2008.08.12. 09:22:18

kérünk majd Teebeeee beszámolót Marjannéni "állapotáról" azaz, h érzi magát, h telnek napjai stb stb!!!

Kutya Úr 2008.08.12. 16:45:34

Jah majd azért közbe írjál mi helyzet, merre viszed, élvezi e, ott marad e:-) stb.
Amúgy meg Marjannéni, nem Mariann néni:-))
Jó heteket Nektek!!

workman 2008.08.12. 18:01:01

jah Tebeee, Kutya Jancsi jól, mondja még ezt se tudod Teebeee...:)

teebee 2008.08.13. 12:47:29

Hajháló hajhálo!nos Mutti:D asszem végre kialudta magát! amugy ma nem törtünk össze a nagy , valamit csinálni akarásba egy naplementés séta a beachon, szörfösök szemrevételezése,majd vacsora és ujabb pihi,nekem a napom, egy kis esti tornával zárul,ami alol, Mutti ezuttal,fáradságra hivatkozva felmentést kapott!A következő nagyobb program majd az a Auckland felfedezése címet viseli,és a jövő héten kerül megrendezésre! persze az időjárás tekintetbe vételével!előtte még természetesen (h)amár bevállt "ismerd meg ahol élsz" tájékozódási verseny Waiheke-n.Az utóbbi rendezvényen kerül lebonyolításra "a Teebee küggy máá kéépet"cimet viselő fotósorozat elkészítése,amit a jól ismert müvééész Teebee fog MEGSINYÁNI!részletes információ: ITT!!!!
szép napokat!!!!

BLK Elmer aki már Joker (volt Beninho) 2008.08.13. 13:44:20

Csók Marjann néni!!!! Reméljük jól érzi magát! Végre a nyugodtabb fiával is eltölthet egy kis időt:) ;)
A kisebbik miatt ne tessék aggódni, elmondjuk neki hogy kell egy rántottát megsütni, vagy akár egy virslit megfőzni. Mustáros kenyérben meg amúgyis profi!

Jó pihenést és kellemes időtöltést kívánok mindannyiunk nevében!

alki 2008.08.13. 21:34:11

na mutti örülök neked h oda értél épségben és vidáman!hát tesó neked meg azert örülök h nem vagy itthon muhaha! na mutti akkor lenne 3om kivánságom polo,polo,polo ezek nélkül nem jöhetsz haza:)szoval ennyit akartammajd tibibácsi ezt is megoldja:)jah a mustáros kenyér meg böven megfelel nekem nem kö rántotta benyosa nem kö megmutatni!!:)

Zécsi Ti-zedes 2008.08.17. 22:07:04

azért számomra szimpatikusat nyilatkozott ez a kocsitörő:)

MINDEN A TECHNIKÁN MÚLT
"Csalódott vagyok… Csalódott, mert több, sokkal több volt bennem. Nyolcvankét métert terveztem, ezzel ott álltam volna a dobogón. Sajnálom, hiszen minden adva volt a sikerhez, csodálatos a helyszín, a hangulat, jó a dobókör – én nem tudtam megoldani a feladatot…" – értékelt atlétánk nem sokkal a szám fináléja után.

"Hogy min múlt? A technikán. A dobások során nem ért le a jobb lábam, nem tudtam rendesen belehúzni a kalapácsba, csak úgy eldobtam. Ennyi. Tovább kell csiszolni a technikát, sok munka van még vele. A második sorozatban sikerült kilencvenszázalékosra a dobásom, abban már volt valami erő, a többiben nem. Utólag persze könnyű okosnak lenni… Sajnálom azért is, mert Pali bácsinak is szerettem volna örömet szerezni, érmet nyerni, elvégre ő sem lesz fiatalabb… Remélem, a világdöntőn jobban megy majd" – zárta kommentárját Pars Krisztián.

Zécsi Ti-zedes 2008.08.24. 17:00:03

az egyik tökéletes "állmaférfi"

www.hetivalasz.hu/cikk/0808/szekeres_imre_undora

Dzsoa 2008.08.25. 11:42:50

.....a kedvemért.....

collings 2008.08.25. 11:57:09

....meg az én kedvemért is....

teebee 2008.08.25. 12:19:14

szevasztok!rem jo volt otthon a bucsu meg a többi része is az ünnepnek, ha más nem a zesti italozás:),itt mi Muttival elvagyogatunk történnek az események:fogorvos...,aztán a kedves munkatársam és ex fletmétem megtörte a kocsimat(amivel nem lenne baj ha már kész lenne,mert megint kárdokinál van),de mindezek ellenére probálok vidám és pozitívan gondolkodo maradni,például ma gyönyörű napos idő volt,szinte nyár, Muttival bebuszoztunk a központba shoppingolni vmit a másik kicsi fijának,aki az én tesám,és akinek találtam is vmi hozzáillő polót;)jah meg megtanítottam Muttit a didzsitál kamera alapvető kezelésére ugyhogy már ő is lőtt pár fotot:)és nem utolsó sorban gratula a Kemény vizilabdásoknak(a kossuthon izgultam végig az utolsó negyedet mert itt a tvbe persze a kosármeccs ment) remélem ők is olvassák;)szép napot mindenkinek!!!Bridzs kösz hogy figyeltek egy kicsit Alkimalkira;) most nincs biztos háttere...:DEdi a kedvedért....

alki 2008.08.25. 17:01:59

ok tesa ezt már szeretem ha nézegeted nekem a dolgokat de ne pizsamát vegyél megint!!minimum 3 pólót 1 cipellöt tudod h milyet aztán a többi legyen meglepi :)

Edi 2008.08.25. 18:15:01

Jajjj Tibbiiiiii:O!
Alki kő a póló,mi?!Hallottam próbálkoztál mosással..,de 'lejött az írás' muhhahhaaaaa!Hogy Te mennyire bééénaaa gyuri vagy!Mosógép használata semmivel se nehezebb mint mondjuk begépelni ide egy kommentet vagy berakni egy cdt és a számodra megfelelő hang erőt beállítani vagy a dvd lejátszoban berakni egy filmet és és belőni nyelv,felírat vagy stb.,szóval nem kell hozzá különösebb tehetség!Hajrá!Ha minimum három póló megy akkor még próbálkozhatsz:)!

alki 2008.08.25. 20:32:29

na erre inkább nem mondanék semmit mert magam is megbánnám!!de ha már pólórol van szó akkor edi onnan is hozhatnál nekem vmi tutit persze ajándékba 30 ájroig elmehetsz:)légy jó és sok melót kivánok edike pusz

Edike 2008.08.25. 23:16:02

:D ne,akkor ne ha magad is megbánnád ne,amugy nyugodtan monddkimonddkimonddki!!!
Pólód már meg van,tutti h tutti,30ájroba belefért,jahh és írás himezve van rajta;).
Igyekszem Jóóóó lenni,Sokk melo meg van,kívánj mást!

Beninho 2008.08.26. 09:43:17

Nah ennek szívből örülök:):

index.hu/gazdasag/magyar/gyro080826/

workman 2008.08.26. 10:51:56

B!

küdd a szálsa új lemezét (link), tegnap nem sikerült leszednem, most pótolnám...!

kössz

Zsaru magazin 2008.08.26. 11:47:01

ezt akartam előbb, bocs

index.hu/politika/bulvar/gyors1346/

Mogul 2008.08.26. 13:47:06

Ezt próbáld meg:

www.gigasize.com/get.php?d=ytm7b882tdb

ÉS ÉN VOLTAM A 700ADIK!!!!!!
JUHUHUHHUHHUUUUU

Zsaru magazin 2008.08.26. 14:00:26

MEGÉRDEMLED A MOGUL NEVET, DE A 700-IK POSTOT NEM!!!

MŰKÖDIK

Beninho 2008.08.28. 13:31:28

Erre asszem érdemes lesz kiugrani:D

perli.net/data/event/1155-1217429543.jpg

Kutya Úr 2008.08.28. 16:15:22

Végülis kosztenlósz jah.

alki 2008.08.28. 20:15:25

na erre tuti h kinézünk benyokám!nincs kifogás!végre megyünk a susikhoz bullejozni:)

alki 2008.08.31. 09:45:04

Pákó csináld meg te is a tutit mint Ferike!
www.youtube.com/watch?v=xsAS5z0jgDQ

Kutya Ezredes 2008.09.01. 16:26:00

Boldog névnapot Egi-bégi U-U-U!!!!!

alki 2008.09.02. 21:44:26

www.youtube.com/watch?v=vWXcFb6nW0M&feature=related ez a zene baaaaaa na illen bulejjba miko menünk:)?????????vagy ilyet játszik a szombati barátunk is:)

Egi -béégi 2008.09.04. 09:43:14

kösz szépen! U-U-U!

alki 2008.09.04. 17:16:01

huuu tesa szép helyen laksz bazzeg !muttin látszik h jól érezte magát.a következö én leszek ki elmegy az tuti remélem maradsz még!?:)

Beninho 2008.09.05. 08:45:55

És mikor Alk? Nyugdíjkorhatár környékén?:P

Zsaru magazin 2008.09.05. 13:51:04

B!
mivel Alk nem közölt semmit, lesz ma este nála sütés?
Z

Beninho 2008.09.05. 15:13:47

Ugyanannyit tudok mint te. Szerintem nem lesz

alki 2008.09.05. 17:31:13

nem lesz sütés mert sárga a cipöm:)
hát bazz tesa nemtom h mikor békélek meg vele de nyugi hordani fogom !a pólók viszont jók!!

Beninho 2008.09.08. 13:53:03

Zécs!

Még mielőtt könyörögnél érte, itt a Bonus CD is:
rapidshare.com/files/143247171/Sasha_Invol2ver_cd2.rar

Beninho 2008.09.10. 10:48:06

Nos te kis türelmetlen gyermek:

Digger - Bedrock: Transition
uploaded.to/?id=0spr02
jelszó: sound-load.com
(szar minőség)

Zsazsa - Űrhajósküzdelem:

www.sendspace.com/file/zrlquj

Zsaru magazin 2008.09.10. 13:23:02

B!

Zsazsa nem spórolt az "orr munkával", h ilyen betegesen indít...

csak rövid...48min?

Beninho 2008.09.10. 14:05:13

Aha, annyi. Digger milyen? nem hallgattam még

Zsaru magazin 2008.09.15. 09:21:11


wiw hátrányai:)

kocka.blog.hu/2008/09/15/allaskereses_figyelnek_minket

beszarás!!! rendőrautó:smart:)
azt hittem eldobom az agyam, felmatricázva, szirénásan szabott a városon...

alki 2008.09.21. 14:42:18

látom a kihalás fenyegeti a blogot !kinek h telt a hétvége, meséljetek gyerekek, ki merre kurt be, vagy kurt?:)jah Afrika meg safari vicc:) na majd küld a képet mint ahogy amerikábol is jött muhahahahahaha!!de valahogy most hihetöbb:)öcsike

workman 2008.09.22. 10:33:07

na gyerekek!!!

arra gondoltam, mivel eléggé széthúzott arcokkal vok körülvéve, tartsunk már szombaton egy póker partyt!

nem kérek sok mindent:
Benny, Alk, Putir, Laza megjelenését, kb 3 óra üresjáratot mondjuk 20:00-23:00-ig!
és 500Ft KP-t!
tudom most ott a kibaszott fintor 1-2 arcon, de gondolajtok bele mikor ültünk le utoljára egy asztalhoz meginni pár sört, csak most közbe póker is lenne!!!

és Alk egyszer nem rohanna sehova (utána mehetsz kelébe is), Benny kibírna pár órát velünk és nem csak Adré társaságában, aki persze ott lehet, mert nem rekesztjük őt se ki...
és aki most lehúzza, h pf felejtsem el, és stb az nagyon bekaphassa!!! mert 3óra egy nyamvadt szombat este a barátaival nem lehet túl nagy kérés!

Látod öreg Teebee bácsi, mióta elmentél egy ilyen estéért is könyörögni kell...szerintem elég szégyen!!!

kérem megfontolni és vissza jelezni!

Üdv:Z

alki 2008.09.22. 19:47:42

ok de ki az a Workman?

zsazsa&khül 2008.09.22. 20:11:58

rajtam nem múlik ha lesz lesz ha nem nem ennyi kész !na erre kiváncsi leszek lehet h a hülyeséget hajtod workman:)

Beninho 2008.09.23. 09:53:03

Zécs: az estében benne vagyok, de poker nélkül. Nem az erősségem.

Zsírúj Kiheveri Korporésön album:
filebase.to/files/68377/ThC-2R.zip

workman 2008.09.23. 15:29:47

ok, stornó!

teebee 2008.09.24. 11:41:56

szasztok!
bazz gyerekek mi folyik otthon!csak hogy tudjátok itt én most nagyon szívom a faszt nincs lovém de télleg nincs semmi,volt olyan hét hogy el kellett döntenem kaja vagy cigi(livin on döédzs)...hogy melyiket választottam az mindegy..:)!!!! pl beszart megint a kocsim devalahogy megoldom holnap jön a szerelő(persze pénzért)és megcsinálja, az csak egy dolog hogy ez az első hetem amikor tudnék egy kicsit sporolni...., de szarok bele...túl rövid az élet ilyeneken aggodni!nem okoskodni akarok csak gondoljátok át mivel töltitek az időtöket, ami nagyon gyorsan elszalad!!!nekem, hálisten itt is nagyon jó barátokra sikerült szert tennem és ilyenkor kurva jol esik amikor meghivnak vacsizni vagy sörözni,vagy csak beszélgetni...szóval annak ellenére hogy kurva szegény vok kurva "gazdag" is!!!szép hetet mindenkinek

workman 2008.09.24. 12:40:49

Teeebeee bá,

itthon nagy szegénység van barátok terén...
"S elhullanak legjobbjaink..."

Z

workman 2008.09.30. 09:38:31

B!

mit linkültél nekem hétvégén: muzikot?

tedd meg újra!
nincs mit hallgatnom melóba!

Z

Beninho 2008.09.30. 12:41:22

Rossebb tudja már mit küldtem, de hallgasd meg ezt a Ludmilla mixet, szerintem kikúrtúl jó lett. Elejétől a végéig üt!
beatman.demoscene.hu/Beatman_and_Ludmilla-Ayra_Recordings_Session-The_Uninvited.mp3

workman 2008.10.02. 11:37:52

THC-Mandala

Beninho 2008.10.02. 12:40:43

Már munkaidőben is?! :P

Kutya Ezredes 2008.10.06. 12:12:16

Edi ezt még gondold meg, elég egysíkú ez a napi rutin szerintem, keresgélj még szerintem..:-)
De azért biztos van akinek hasznos lenne egy ilyen kurzus.


4:00 a.m.---------------------Morning wake-up bell

4:30-6:30 a.m.----------------Meditate in the hall or your own room

6:30-8:00 a.m.----------------Breakfast break

8:00-9:00 a.m.----------------Group meditation in the hall

9:00-11:00 a.m.---------------Meditate in the hall or your own room

according to the teacher's instructions

11:00-12:00 noon--------------Lunch break

12noon-1:00 p.m.--------------Rest and interviews with the teacher

1:00-2:30 p.m.----------------Meditate in the hall or your own room

2:30-3:30 p.m.----------------Group meditation in the hall

3:30-5:00 p.m.----------------Meditate in the hall or your own room

according to the teacher's instructions

5:00-6:00 p.m.----------------Tea break

6:00-7:00 p.m.----------------Group meditation in the hall

7:00-8:15 p.m.----------------Teacher's Discourse in the hall

8:15-9:00 p.m.----------------Group meditation in the hall

9:00-9:30 p.m.----------------Question time in the hall

9:30 p.m.---------------------Retire to your own room--Lights out

teebee 2008.10.06. 13:05:27

szevasztok!Kutya úr nyugi ez csak az én programom lesz 10 napig vagy ameddig bírom...:)nyilván bele olvastál azért amilyen egyszerűnek tűnik olyan kemény is!!!nah de majd meglássuk:)amugy minden oki errefelé,lassan itt a nyár és immáron egy éve indultam el otthonról , amit ezen a kemény hónapok után, még mindig életem egyik legjobb döntésének tartok!Köszönöm mindenkinek akik támogattak akik hittek benne,akik mellettem álltak, akik fogták a kezem amikor elbizonytalanottam,köszönöm a családomnakakik sztem az utolsó pillanatig nem hitték hogy elmegyek:),köszönöm azoknak az emberenek akikkel egész nyarat átmulatva tornásztam és bebaszcsikáltam és pókereztem,és köszönöm mindenkinek aki ha csak egy kicsit is,de velem volt ezen a prodzsekt megvalosúlásában,és nem utolsósorban köszönöm magamnak is, no meg HÁLIVÚÚÚDNAK IS!Kitartást!Békét!Szeretetet!őszinte tisztelettel
TEEBEE

jah szóval akkor ez nekem köszönhetö h elmentél jeeeeeeeee 2008.10.06. 18:11:42

jah szóval akkor ez nekem is köszönhető h elmentél jeeeeeeeee!!de nem kell megköszönni jaj tebbe ne gyere haza aztán minden oké :)kitartás huu tényleg lassan kolostorba vonulsz akkor megint olyan Tibi atyás a frizurád?:)

workman 2008.10.07. 09:33:34

le a kalappal, vágja a borsót bazz!!!

www.indavideo.hu/video/Ciganybunozes_3

alki 2008.10.17. 18:03:35

Edi rossz helyre írogatsz na mind1, a kérdésedre a válasz, én azért gondolom vagyis szeretném h birja ki, mert ha megtetszik neki akkor talán örökre bent is marad és akkor nekem jóóóóóóóó:)szal ez ilyen egyszerű!

alki 2008.11.05. 19:37:00

sziasztok nyomik:)jó lenne ha közben írnátok, mert félek, olyan egyedül vagyok itt a blogon jah csak enyit akartam helló nyomik:)

workman 2008.11.06. 17:17:22

köszönjük Tamás!

üdv: az egyik nyomi

alki 2008.11.09. 17:15:25

22mp hírnév nem sámli ebböl Hollyvood lesz:)

bridget 2008.11.12. 23:09:52

nekem 22 mp elég volt a hírnévhez Hollywood-ba:)de ha akarod szólok az érdekedben a Steven-nek Jurassic park 18-ba főszereplőt keres mert lelépett az egyik dinója :))

Egy híres ember:) 2008.11.13. 16:44:51

köszi szépen bigyó de kihagynám én már így is híres vok nem kell nekem ahhoz filmbe játszani erről ennyit:)szombaton nem-tok lemenni mert megyek disznót vágni a tanyára muhahaha de ha az a szőke csajé keresne akkor szólj bátran:)pá

Edi 2008.11.19. 11:01:55

és mit vásárolt Bambi?

Kutya Úr 2008.11.19. 16:03:20

Nem vásárolt, csak az Öreg Nénét jött meglátogatni.

alki 2008.11.20. 18:12:00

hát sajnos kereste a vissza utat talán kis segítség el kelt volna neki de igen aranyos és remélem h épségben vissza tért a gyönyörű erdeinkbe és nem vmi buzikellos autós intézte el!a videó 5-ős

workman 2008.11.24. 10:51:07

"Megöl a disznófejű Nagyúr,
Éreztem, megöl, ha hagyom.
Vigyorgott rám és ült meredten:
Az aranyon ült, az aranyon,
Éreztem, megöl, ha hagyom.

Sertés testét, az undokot, én
Simogattam. Ő remegett.
>>Nézd meg, ki vagyok

workman 2008.11.24. 10:52:45

...S meglékeltem a fejemet,
Agyamba nézett s nevetett"

ez a szar még a sorokat is elnyelte...

bocs

alki 2008.11.24. 17:56:24

Látott mostanában doki?ha nem,akkor menj,már itt az ideje:):):)muhahaha arany barátom!
cső workman

jancsika 2008.11.25. 15:46:51

Alk,

mér menjen orvoshoz...
a művészetet értékelni kell!

Beninho 2008.11.26. 12:56:53

Hej Jancsika, Jancsika,
Miért nem nőttél nagyobbra?
Dunáról fúj a szél!

Nőttél volna nagyobbra,
Lettél volna katona.
Dunáról fúj a szél!

Zécsi Ti-zedes 2008.11.26. 19:52:16

jah, bunkóka vagy Jancsika!
mi az ilyen arcokat nem bírjuk errefelé :)

jancsika 2008.11.27. 16:05:33

Zécsi akárki kinek dumálsz he?

juliska 2008.11.27. 17:09:12

Jancsika foglalkozz inkább Juliskával és ne velünk!!:)

Tyler Durden 2008.11.28. 08:43:29

Az inszomniásnak látomás a világ. Távoli vízió. Minden a másolat másolatának a másolata.

teebee 2008.12.05. 12:15:02

sziasztok!huh látom komoly a téma, :)!szóval elég rég nem jártam erre mert Teebee igen elfoglalt :rengeteget, de télleg rengeteget dolgozom, át lett minden alakítva az étterem, uj headchef, kurva jo kaja,és a csapat is fasza végre...ami a magánéletet életi ennyi munka mellett csak az éjszaka marad kis kikapcsra amit ki is használok bőven,szabad nap nagyon nincs..(néha 1)..de nem sajnáltatom magam mert itt beköszöntött a nyár és kezd "durvulni"az élet:)leszoktam a cigiről:)de mindennap iszom ...nem is keveset..de nem vok függő, csak élvezem :)és arra is rájöttem hogy ezek a kiwik nem tudnak normális sört csinálni.. szóval most kiba.....ul élek és virulok csak azt nem tom hogy meddig lehet ezt igy csinálni...:Dtegnap hazaértem olyan 10 körül elég részegen,gondoltam lesz egy nyugis estém..aztán csörgött a telo(a tulaj ahol lakom),hogy egy szülnapi buli van és nagyon tudnám élvezni,ok irány,és belecsöppentem egy bongos csapatba és mindenféle ütös hangszerekbe....pfff jah és furcsa emberekbe:)hááát ott még ittam meg mokáztam is..és szinte mindennap ez megy ill ilyesmi!jah uj házba költöztem ami asszem életem legérdekesebb háza:)ennyi pókot még életem összes házából nem tudnék összeszedni...de a kilátás több mint pazar:o majd megprobálok valami fotot vmikor de erre nem esküszöm:)mindenkinek kellemes hétvégét!!!

benyomano 2008.12.14. 00:57:16

Teeebee! A The Fat of The Land nálam van, pár nap és viszem vissza, addig is kösz:)

Zécsi Ti 2008.12.24. 13:15:56

Teeebeeee Dzsi-ke! Nagyon boldog ünnepeket kívánok néked,na és persze MaciLacinak is a távolba, na meg persze Edikének is!

Többiekkel meg úgyis hamarosan...

peace

teebee 2008.12.25. 01:15:18

sziasztok kedves mindannyian!!
kellemes karit mindenkinek!sok jo kaját,jo társaságot,szeretetet(nem csak ma!!!) az ajándék nem érdekes mert nem hiszem hogy erről szolna a kari,vagy csak mert én nem vettem senkinek semmit:Omindegy is élvezzétek!! meg az ujévet is és legyen mindannyiotoknak(ez nem bizti hogy igy helyes)kurva jo uj éve!!!csináljátok azt amit a szivetek mond akkor nem lesz baj csok(ki) Király!Laca te meg valahogy érjél el msnen :)
süti beállítások módosítása