Auckland Teebee szemmel

Azt amit itt írni szeretnék a barátaimnak szánom, mert nincs kedvem mindenkinek külön-külön e-mailt irogatni.(bocs mindenkitől de értitek:) Amúgy meg úgy is tudjátok mi van velem.... többnyire, itt csak pár "extra infot" szeretnák megosztani veletek!

Utolsó kommentek

  • zécsiTi: vagy jönnek, jönnek? :) (2013.04.23. 11:14) Kurt Cobain
  • Kutya_Úr: Mennek, mennek. (2013.04.10. 16:14) Kurt Cobain
  • zécsiTi: itt lassan ismét tavasz lett, hogy mennek az évek. :) (2013.04.10. 14:48) Kurt Cobain
  • zécsiTi: én még itt :) (2012.08.31. 11:34) Kurt Cobain
  • zécsiTi: hát ha nem beszélgettek velem:) már Alki sem aktív! (2012.02.16. 10:59) Kurt Cobain
  • Utolsó 20

Kurt Cobain

2009.06.23. 10:35 Kutya_Úr

52 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bekaphassa.blog.hu/api/trackback/id/tr571202837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsoa 2009.06.23. 12:22:07

Azta picskakurvaélethétszentségit,miaturóóóez,mindjártösszefosompisilem(egyszerre)magamatmuhahahahnyihahahamhhuuuáá.Teebeedzsiiiiicske woaaaaaahhhh áááááá...:Dh te milen cuki VOLTÁL:D!Kedvem lenne megismerkedni veled;D!

(kösz Kutya-Úr,mókás lett napom!)

zécsiTi 2009.06.23. 12:38:11

lássuk csak miből lett a cserebogár:)

Kutya_Úr 2009.06.23. 13:25:34

Köszönet illeti az Öcsikét, aki a fényképre bukkant, és Puff Daddy szkennertulajdonost, aki a képet digitális formába öntötte! :-)
Csak harmadsorban enyém az elismerés - remélem mindenki örömére:-)
Ma ebéccünetben megjött mindkét képeslap Teebee!!
Hamarosan azok is itt figyelgetnek.

zécsiTi 2009.06.23. 13:42:07

Öcsikét figyelembe véve, nekem is van róla egy kedves aranyos szemüveges mosolygós óvodás képem...
ha gondoljátok, a bátya mellé beilleszthetnénk???!!!:)

Alki 2009.06.23. 16:31:10

zécsike ezt most jobb ha ki is vered a fejedből mert ez nem az én oldalam hanem a lóképüé habár inkább most egy csikóra hasonlít:DDDDDDDDD muhahahahaaa

Dzsoa 2009.06.24. 21:39:35

Hát én nem vagyok semmi féle mókának az ellenzője=)!
Alki meg ugyis igényli h mindenki ŐT nézze!(igaz Alkika muhahaha?)

(hol és hogy tudok képet rakni dzsoának?számbádi help míí plííízzz)

Amugy meg szép nyarat mindenkinek,mert h itt a nyááááár és esik a hóóóóóó:O!

teebee 2009.06.25. 16:43:59

azzzzzta.....kosz sracok nagyon kedves volt mindenkitol...:)sikerult meglepnetek rendesen..:O
ha osszehasonlitanank a mostanival le sem tagadhatnam a koromat...
Putya asszem lassan egy kulon blog kell a kepeslapoknak...:)
pillanatnyilag Risikeshben vagyunk ahova eletem legrosszabb es legfarasztobb es...es...utazasa aran jutottunk el!(az otthoni elkepzelheto leghosszabb vonatut a legmelegebb nyari napon egy alom ut ehez kepest)de itt megkaptuk eddigi legfankibb szallasat a hely gyonyoru a ganga nem messze ered innen,a vilag yoga, meditacio,es mindenfele masszazs koszpontja ugyhogy aki megvilagosodasra,vagy csak well neszre vagyik az jojjon ide:D kosz a kepert,EDi holnap irok ...

LACA 2009.06.29. 06:36:51

mi a lofasz!itt vunk a ladyboy-ok országában,el vok szörnyülködve,erre egy szép napon megjelenik a barátomrol ez a kép.hübazzeg.nem baj Tibike, azért mi még mindig szeretünk!az Alki-s képet ismerem,és meg kell,h mondjam: légyszi!minél hamarabb!minél nagyobba!minél több helyre!mindenkinek!na,az egy kurva jo kép!az legallább komoly,nem mint ez a montázs.-bocs Tibike.egy szoval:illeszd be Zécsi!

Alki 2009.07.03. 19:52:14

Na mi a pöcsöm van itt?jah látom semmi nincs itt basszus nincs vmi nagy forgalom erre!mért mindig a gázos arcok mennek el:)?????muhahahahha:DDDDDDDDDDDD

Dzsoa 2009.07.03. 22:34:05

:D
Pöcs az nincs,de várom a kis pöcsalkika kedves,aranyos szemüveges mosolygos photot,hátha egyszer csak megjelenik itt a bekaphassán!(én nem láttam azt mééég)
Uncsizol mi alki,nincsenek körülötted a gázos arcok...:DDD!(?)
Na de novemberben megy Gitthárdra Teebee,úgy kéne csinyáni h Fam.Sternék is akkor ott legyenek meg én is:) az uniti meg ugyis nagyabból helyben van,aztán aztán mi más kell h mindenki gázos arc legyen...:DDDD!Tyűűűű de gyúúúú vóóóna!
Éljenek a gázos arcok:D!

Zécsi Ti 2009.07.04. 13:36:32

jelentem a kép megkerült!

Kutya_Úr 2009.07.06. 11:46:47

Még sohasem írtam Önöknek, de most végső kétségbeesésemben elhatároztam, hogy a segítségüket kérem. Nehéz döntés előtt állok.
Az utóbbi időben észrevettem, hogy a feleségem gyakran furcsán viselkedik, az a gyanúm, hogy félrelép. Amikor csörög otthon a telefon és én veszem fel, előfordul, hogy nem szól bele senki. Néha az asszony késő estig távol marad, ilyenkor állítólag a barátnőivel talákozik, de ha kérdezem a nevüket, azt mondja, úgysem ismerem őket, a kolléganői.
Néha ébren maradok, és az ablakból lesem, hogy milyen autóval jön haza, de ő kiszáll egy sarokkal odébb, és gyalog jön végig az utcán. Ki tudja, talán nem is taxival érkezik!
A múltkor a kezembe vettem a mobiltelefonját, hogy megnézzem, hány óra, dühösen rámkiabált, hogy ne nyúljak a személyes dolgaihoz. Azzal is megvádolt, hogy kémkedem utána.
Tegnapelőtt, amikor ismét elment estére itthonról, úgy döntöttem, hogy kimegyek a házunk elé, és ott várok a sötétben, míg haza nem jön. Olyan helyre állítottam a vadonatúj Kawasaki Ninjámat, ahonnan jól látható az utcasarok, elrejtőztem mögé és figyeltem az utcát. Ahogy ott térdeltem, észrevettem, hogy valami csöpög a motoromból. Hát, látom, hogy egy egész olajtócsa van már alatta.
Most mit tanácsolnak, próbáljam magam megjavítani, vagy vigyem vissza a kereskedőhöz?

Dzsoa 2009.07.06. 16:16:20

Tisztelt Kutya_Úr!

Hagyja a picsába!

:D

Alki 2009.07.15. 19:52:44

ez a hopplá szerintem egy nagy kalap kaki de hát ez gotti, kaki város:)
de azért elnézek majd a kakis gatyámba,aztán lehet h beszarás lesz akkora lesz:DDD

Alki 2009.08.03. 19:29:28

hi mindenkinek! látom itt mindenki csak les, nem hogy írnátok vmit !de mind1 csak gondoltam hátha elindítom a lavinát és újra pörgés lesz a blogon. na akkor további jó leskelődést aztán ha az uncsi már akkor gépelj bazzzzz
üdv:Don Huan

teebee 2009.08.05. 08:18:29

Üdv mindenkinek ,most már Újzélandról...basszus kicsit kultúrsokk volt amikor visszaértünk az ún "civilizációba"!!!aminek örültem az, hogy ihattam a csapivizet,aludhattam tiszta ágyban,és végre kimoshattam a ruháimat...(arról nem beszélve,hogy most nem kell költöznünk minden 2. vagy 3.ik nap)és 2 év után végre elmondhatom hogy van egy saját házam(még ha csak 3 honapra is:)aztán rájöttem,arra is hogy itt az emberek nagyon felszínesek egymással,zárkozottabbak és a sokat feltett háuvárjúú,háujuduing...mögött igazándiból nem sok jelentés van...Aztán most már kezdünk visszarázodni ebbe a "kultúrált életbe".
Szerencsénkre egyik ismerősünk meg akart szabadulni az autójától ami csak a helyet foglalta nála,a csaja nem tudta vezetni mert kézi váltos:O...:D szóval csináltattunk rá egy műszakit 15 ezer ftért és ennyibe került...PIROS!!mazda 626 sporthatch ami a kistoyotámhoz hasonlítva egy erőmű:D
Sajnos az utazás es a munka nélkül eltöltött idő szinte minden tartalékomat felemésztette...most már dolgozom de az csak annyira elég hogy fizessem a rezsit, és természetesen ilyenkor történnek a rossz dolgok(fogorvos,ami itt vagyonokba kerül,jah és ugy nézek ki a fél pofikám mint egy jollakott hörcsögé:)..De hogy őszinte legyek egy cseppet sem aggodom..sőőőt:D
szal nehogy vki azt gondolja hogy siránkozom csak szerettem volna elmondani h. "mi a pálya":DDD

Dzsoa 2009.08.16. 15:20:58

Üdv. vörhenyes kisbarátom:P,bár lehet te is inkább "daywalkers" vagy:D!
www.indavideo.hu/video/South_Park-Vorhenyesek

(erröl a részről beszéltem....:D)

Alki 2009.08.18. 18:07:46

na megyek is kajálok valamit:DDDDDDDDDD

zécsiTi 2009.08.25. 11:31:51

"Nem beszélgethetsz délután öttől fél hatig Istennel, ha éjjel és napközben úgy éltél, mint egy disznó"
Márai Sándor

Dzsoa 2009.09.04. 00:33:19

nahhh...hellobello mindenkinek:)!
mi a picsamicsacicakaka:D van???
itt van földanya hava:)!vége nyárnak,én személyszerint örülök ennek:)!aztán hogy é telt a nyár néktek? valamit!!!,igazából senkiről nem tudok semmit.....jahh nah.. jó ez nem teljesen igaz azt hallottam h Alkika szejelmes:),huuhaa Alki oszt kiváncsi vok ám a loveképedre:D!Kutya úr,zécsiti(megaki(k)csendeslátogató(k))?????Tibbike azzé nálad képbe vok,de ennek ellenére te is firkálhatnál ide,mivel hogy te vagy blog tulaj,ezt azzé ne felejtsd el:P!fam.sternékről is tok azzé:),de ti is rendesen hanyagoljátok blogot ejnyebejnye:P!
amugy én megvagyok:),a nyár nekem szinte csak a munkáról szólt:S,deeee nemsoká jön a jól megérdemelt holidays juhhhéééééjjj hahhh...úúúgy de úúúúgy vááárom már,de elötte párnap gitthárd gitt,szal csak úgy megjegyzem h egy jó söröcskére kapható leszek szept10 után:)!
hahhh...csak gondoltam próbálkozom....:)!
boldog napokat mindenkinek!jahhh...és bekaphassátok!

Alki 2009.09.04. 17:23:58

szevasztok skacok!jah edi igaz volt a hír de sajna nem tartott sokáig:)örülök ha jól vagy de nem kell ennyire sietni haza hidd el h itt semmi se változott! macilaci néztem a képeiteket,faszák de te képeslapokat fotóztál?:DD nekem is faszán telt a nyár meló meg a semmittevés azert ez is vmi nem?na pá Rízsszedök

Dzsoa 2009.09.05. 23:06:56

ne má!pedig olyan infot kaptam:) h ez (lehet) szejelem....
tudom h gitthárd nem változott,vagyis inkább ott élők...meglepne a válzozás....és sajnos még emlkészem rá h milyen,szal hidd el annyira nem vágyom rá,sőt...csak az a néhány ember....és a láblógatás....
mármindt h én fotoztam e képeslapokat:)?????
hááát ha semmittevést élvezted...,akkor jah valami:)!
nahh még mindig bekaphassátok:)!

ohh...jah...jut eszembe...alki!most már elárulom...h várj a söröcskével:P,van otthon egy csomagom indiából(vagy?),amiben van számodra is valami,éntom:P,amúgy nagyon nehéz kitalálni muhahaha ne is próbálkozz:D!

Alki 2009.09.07. 17:17:17

rendben szeretem a meglepiket!!:)jah nem neked szólt a képeslap hanem a macilacinak az elósztóparkból nyihahaha muhahaha, de remélem h abba a csomagban póló is lesz mert mérges leszek,szóval érted ugye!?

LACA 2009.09.14. 16:14:55

szasztok skacok!egy honappal el vok maradva,szoval vki már irhatna vmit. Tibike drága barétom.kikapcsolták a netet ujtengerföldön?v mi?élsz még?,v nem történik semmi.átugorhatnál jövö héten,tod itt lesznek a közös barátaink!természetesen neked is szoritunk helyet.erre nem kell válaszolni.tom.na!de mi van?melo?szerelem?egészség?haza? na tán el birlak kapni vmikor msn-en.vkinél vmi ujdonság?azt már tom ,h alki ismét elkurta,mint mindig,de hát ez már csak igy van.autosbolt?fuvarozás?budapest?na take it easy!

Alki 2009.09.14. 17:36:55

:DDDD Elkurtam!!!!!!!

teebee 2009.09.20. 09:53:32

Sziasztok!Lacika,Teebeeke jól van köszöni szépen és nagyon szívesen menne,de annyira élvezi az újtengerföldi tavaszt,a feltett lábakkal való üldögélést a teraszon,gondolkozva azon vajon mit is kezdjen magával nemsokára,persze csak amolyan elmerengősen és nem túl komolyra véve,mert az megbolondittya azagyat..,és azt hogy,még nem kell sokat dolgozni, még...:)persze a valódi okot úgy is tudod..;)Lécci írjatok vmit hogy, tudjam hogy alakultak a dolgok a közös ismerőseinkkel:),odaértek? hogyan? mindent tudni szeretnék!! Dzsó SZájd nem-e kaksizott be...stb:DD+írhatnál mi újság a csónakkal:bejött már az élet?;)nem adtál egy darabot se magadból "Poszeidonnak";)+jó lenne egy msnis már...amugy is ki akarom probálni ezt az új zubbonyba húzott msnt,ha már itt van, mert a kommpittyum nem engedte nem letölteni,hiába mondtam neki hogy bekaphassa...

Alki 2009.11.12. 16:59:50

ha vki még lesi ezt a sz..t akkor az írjon vmit!!kutya te meg ezeket a képeket bazd le aztán rakj fel mást persze ha az idődből kitelik:)

Kutya_Úr 2009.11.12. 17:32:58

Őőőőő, oszt mit rakjak fel vanyeg?
Edi Shaggy-ts! Felkérlek társblogkarbantartónak!

Dzsoa 2009.11.12. 17:46:05

huuuuuha társblogkarbantartó-ez nagggyooon komolyan hangzik wáááh huuu...,de sajna momentán nincs semmi ötleten kéne vmi inspiráció=)

Kutya_Úr 2009.11.12. 18:19:11

Edidzsi immáron hivatalos formában is felkértelek társblogkarbantartónak. Lépj be és ismerkedj az új feladatköröddel, vesd bele magad a blogszerkesztés sötét világába, és minél előbb tedd le a blogon kézlenyomatodat! Várjuk első blogformáló tevékenységed.
Üdvözlettel:
Kutya Úr - megbízott főkarbantartó

Dzsoa 2009.11.12. 19:07:42

igen pont erre gondoltam mikor kértem vmi ösztönzőt pffff...nahhhh.....én igy már nem tudok működni....nagy a nyomás...ez elnyom:D!

Alki 2010.02.15. 10:51:35

eberek mia f...van itt?senki sehol?
ááááá

Kutya_Úr 2010.02.20. 18:30:30

mik? eberek? hol? vagymi?
Eljött 2012?
ÁÁÁÁÁááááááááááááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Alki 2010.12.19. 17:07:17

hello már rég jártunk itt!de ez az oldan nem is embernek való vidék::)

Kutya_Úr 2010.12.20. 08:25:56

Pedig volt idő, amikor virágzott ez a blog:-(
(ha a blog nem is, de a komentek mindenképp...:-P)

Alki 2010.12.21. 20:24:03

Putya csinálnod kéna vamit ami feldobja és akkor talán megint kivirágzik minden:)

zécsiTi 2011.01.03. 12:31:43

majd tavasszal lesz csak virágzás Tomika!

zécsiTi 2011.07.21. 15:01:36

Lassan jön a tél..

zécsiTi 2012.02.13. 12:47:56

lassan jön a nyár..

Kutya_Úr 2012.02.14. 08:09:01

Előrehaladott tudathasadásos állapot. Vagy kezdődő? Nem is tudom, minden esetre beteges, ahogy ÁLLANDÓAN magaddal beszélgetsz.

zécsiTi 2012.02.16. 10:59:48

hát ha nem beszélgettek velem:) már Alki sem aktív!

zécsiTi 2013.04.10. 14:48:37

itt lassan ismét tavasz lett, hogy mennek az évek. :)

zécsiTi 2013.04.23. 11:14:13

vagy jönnek, jönnek? :)
süti beállítások módosítása